بعضی ها ...

{بعضیا مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی}

(به بعضیا باید گفت :اینقدر خودتو نگیر ماست میشی)

(عزیزم اونی که برات کف میکنه دلستره نه من!!!)

(تمام غصه هایی را که برایت خوردم !بالا میاورم!!!طعم بیهودگی میداد...)

(یه سری ادما رو نباید بالا برد باید بالا اورد)

(ببین چه قدر عمرم برایش کوتاه بود که به من میگفت:(گلم)

(به بعضا باید گفت:رفتی فقط از کنار برو قاطی ادما نشی)

(اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت)

(قانعم .....! او قسمت من نبود....! مال مردم بود.....! قربون دل خودم که مال مردم خور نیس)

(جلوی کوه داد بزنی محبت برمیگردد به خودت :محبت... تو از سنگ هم کم تری)

(جای بعضیا توی کتاب جغرافیا خالیه به عنوان پست ترین نقطه ی دنیا!)

(آدامسو با اون شیک بودنش بعد از نیم ساعت زیر کفشم له میکنم تو که جای خود داری..)

(به بعضیا باید گفت:دم از مردونگی نزن سنگینه سرفت میگیره!!!)

(عزیزم وقتی یکی رو تیک میزنی رو بقیه ضبدر بزن لطفا)

(حسرت چیزی نیست که من بخورم!اون چیزیه که به دلت میزارم)

(زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش.)



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت17:42---3 دی 1392
همیشه حرفهایست برای نگفتن
وارزش عمیق هرانسان به اندازه حذفهاییست که برای نگفتن دارد....
دکتر عزیز علی شریعتی


سهیل
ساعت19:16---13 آذر 1392
خیلی هم قشنگ ساغر خانوم
پاسخ: مرسی داداشی از نظر سازندت واقعا ماثر واقع شد


دلشوره
ساعت22:49---11 آذر 1392
سلام ساغر ، وبلاگ فانتزی و قشنگی داری . دلشوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : ساغر |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.